Blog

Theater of congreslocatie huren?

Een schoolvoorstelling, netwerkborrel of ander evenement – wat je ook organiseert, een goede locatie vinden is niet makkelijk. Daarom vind je bij ons tips waar je op moet letten bij het huren van een locatie.

Wat past beter: congreslocatie of theater?

Wij van Getlost Theater raden natuurlijk iedereen aan om een theater af te huren. Ideaal voor de eindmusical van groep 8 of een opvoering van jouw toneelclub. Heb je geen voorstelling, maar wel veel ruimte nodig? Dan denk je waarschijn al snel aan een congres. In dat geval is een congreslocatie huren juist makkelijker. Bijvoorbeeld voor een stagebeurs van jouw hogeschool. Of een grote netwerkborrel met alle oud-leden van jouw studentenvereniging. 

Waar je bij een congreslocatie op moet letten

Allereerst moet je bepalen wanneer je een congres, stagebeurs of netwerkborrel wil organiseren. Vooral in het voorjaar zijn veel congreslocaties uitgeboekt. De zomer is dan weer een stuk goedkoper, maar ja, dan zijn veel deelnemers misschien met vakantie..

Het “wanneer” bepaalt vaak ook welke faciliteiten je nodig hebt. Wil je een congres met buitenlocatie in de zomer of juist een goed verwarmd gebouw in de winter? Let bij de beschrijvingen van zulke locaties daarom altijd op welke faciliteiten ze hebben. In de zomer is bijvoorbeeld ook een airco wel fijn. En een of meerdere bars met koele drankjes. Terwijl je in de winter juist ergens alle dikke jassen op wilt kunnen hangen.

Wat sowieso een must is: een groot beeldscherm. Handig voor PowerPoint presentaties, maar ook voor interacties met het publiek. Een hele dag presentaties kijken of netwerken is namelijk best vermoeiend. Schud het publiek weer even wakker met een leuke poll of quizvraag in de presentatie. En laat vervolgens de uitkomsten van die poll ook live op het scherm zien!

Tot slot misschien wel de belangrijkste vraag van allemaal: hoe zit het met eten? Niets is erger dan een hongerige en dus chagrijnige bezoeker. Veel congreslocaties hebben wel bars met drankjes, maar geen hapjes. Laat staan lunchpakketten. Check dus goed op de website en/of in de reviews van congreslocaties of ze voldoende eten aanbieden.

Congres event
Congres event

Tips voor het afhuren van een theater

Ook bij het afhuren van een theater zijn de hoeveelheid drankjes en hapjes heel belangrijk. Zijn er genoeg bars, zijn die ook in de pauzes van de voorstelling geopend en kunnen mensen voldoende hapjes krijgen? Allemaal belangrijke vragen om te stellen aan de theaters die jij wilt afhuren.

Bij een theaterzaal speelt echter ook een andere vraag: hoe is het geluid? Bij een eindmusical moeten ook de verlegen kinderen goed te horen zijn door de microfoon. En het geluid bij de dansjes moet zeker niet te hard zijn. Kun je van tevoren met een geluidstechnicus alles doornemen? Of moet je zelf een geluidstechnicus regelen? Dat laatste is vaak goedkoper, maar levert wel meer stress op.

Tot slot wil je bij een theater voldoende stoelen hebben. Op congressen lopen mensen in de weer en is een tiental stoelen te weinig dus geen probleem. Maar in een theater heeft iedereen een vaste zitplek. Iemand zonder zitplek, dat kan echt niet. Let dus vooral op de grootte van de zaal die jij nodig hebt.

Tap

Een bedrijfsfeest organiseren? Gebruik deze tips voor een onvergetelijk feest

Als je een bedrijfsfeest gaat organiseren dan moet er een hoop geregeld worden. Waar moet je dan mee beginnen? Als jij de persoon bent die het bedrijfsfeest mag organiseren dan kan dit heel leuk zijn maar zeker ook een uitdaging. Er moeten natuurlijk lekkere hapjes en drankjes zijn, goede muziek, een leuke locatie en zo moeten er nog veel meer dingen geregeld worden. Waar ga je bijvoorbeeld een goedkoop tafel huren voor tijdens het feest. Alles moet namelijk ook nog binnen het budget passen. Om kosten te besparen kan je op websites spullen huren. Deze barren kun je huren zodat je minder geld hoeft uit te geven. In dit artikel geven we een aantal tips zodat jij vlekkeloos een fantastisch bedrijfsfeest kan gaan organiseren wat ook nog binnen het budget past. 

Kijk wat je nodig hebt voor een fantastisch feest

Het is als eerst hartstikke belangrijk dat je gaat kijken wat je nodig hebt voor het feest. Maak een lijstje met dingen die je al hebt en dingen die je bijvoorbeeld moet gaan huren. Als je bijvoorbeeld baren nodig hebt dan heb je allerlei sites waar je verschillende opties kan bekijken. Al deze barren kun je huren voor het bedrijfsfeest, dat scheelt weer in de kosten. Op dit soort speciale sites kan je bijvoorbeeld ook lampen huren of goedkoop tafel huren. Als je geïnventariseerd hebt wat je allemaal nodig hebt kan je verder gaan met dingen regelen. Het is bijvoorbeeld belangrijk dat je nog een ruimte regelt voor het feest en de uitnodigingen gaat versturen. 

Bedrijfsfeest op locatie.
Bedrijfsfeest op locatie.

Zorg voor een goede voorbereiding

Het is dus belangrijk dat je voor het bedrijfsfeest alles goed op tijd regelt. Dit zorgt ervoor dat je geen onnodige stress hebt. Als je geld wilt besparen omdat je een beperkt budget hebt kun je goedkoop tafel huren via het internet. Je kan ook barren vinden, deze barren kun je huren voor het perfecte bedrijfsfeest. Het is ook leuk als je tijdens het feest zorgt voor een goede playlist met muziek zodat er geen dode stiltes vallen tijdens het feest! Als je dit van tevoren al klaar zet dan hoef je je hier tijdens het feest niet meer druk om te maken. Als extra tip voor het feest kan je zorgen voor een cateringbedrijf die lekkere hapjes klaarmaakt. Zo hoef je je daar zelf niet meer druk om te maken. Al met al kan je met al deze tip dus simpel zorgen voor een fantastisch bedrijfsfeest!

Bar

Horeca koelkast kopen? Hier de beste merken en tips

Een goede horeca koelkast is onmisbaar in iedere keuken. Een goede horeca koelkast is gemaakt van RVS, roestvrijstaal, en is te verkrijgen in allerlei vormen en maten. Voor iedere keuken is er dus een koelkast te verkrijgen. De beste merken zijn Gram, SARO, Exquisit, Diamond, Modular en Diverso. Ieder merk heeft weer zijn eigen punten waar die goed in is, maar over het algemeen lijken deze merken sterk op elkaar. Afhankelijk van de grootte van de keuken is er een koelkast te kiezen naar wens. Hoe groter het restaurant is, hoe groter de koeling moet zijn, omdat je ook veel meer producten moet hebben. Om efficiënt te kunnen werken is een goede horeca koelkast een pré, om alle producten goed te bewaren. Zie hier meer producten die de producten in jouw horecazaak kunnen koelen. 

Producten zo lang mogelijk vers houden

Door het gebruik van een goede koeling kun je de houdbaarheid van de producten verlengen. Om de houdbaarheid goed te houden, is het aan te raden om al het voedsel te vacumeren, zodat bacteriën en andere micro-organismen geen kans hebben om te overleven, zie hier meer producten over het langer houdbaar houden van de producten die je hebt. Het stickeren van elk product die je hebt is ook erg belangrijk. Vaak staat er namelijk niet op hoe lang iets houdbaar is. Door te stickeren kun je zien wanneer je het product hebt geopend en kun je later dus een inschatting maken of het product wel of niet te gebruiken is. Het hebben van een geordende koelkast is belangrijk om gemakkelijk de producten te vinden die je nodig hebt. Leg dus alle producten die hetzelfde zijn bij elkaar, zodat je weet waar alles ligt en je tijdens het bereiden van een maaltijd niet hoeft te zoeken naar dat ene stukje vlees.

Bar in een club.
Bar in een club.

Het kiezen van de juiste maat koelkast

De grote van de koelkast waar je voor gaat hangt af van een aantal factoren. De keuze hangt af van de grootte van de horecazaak, de hoeveelheid producten die in de koeling moeten en hoeveel ruimte je hebt. Als je weinig ruimte hebt, maar toch een grote koeling nodig hebt, dan is het aan te raden om ook een werkbank te gebruiken waar een koeling onder zit. Heb je een grote keuken en heb je veel koelruimte nodig, kies dan voor een grote koeling. Zie hier meer producten om jouw producten te koelen. De koelingen in een restaurant zitten vaak erg vol en zijn dan onoverzichtelijk. Gebruik liever een iets te grote koeling dan dat je met een te kleine koeling werkt die helemaal vol zit. 

trouwlocatie afhuren

Trouwlocatie afhuren

De trouwlocatie afhuren is een van de belangrijkste zaken die je moet regelen voor je bruiloft. Deze plek bepaalt voor een groot gedeelte de sfeer. Ook is de keus bepalend voor een heel groot stuk van het budget. Vaak kost een trouwlocatie afhuren wel bijna de helft van het totale bedrag dat je uitgeeft voor je bruiloft.

Wensen helder krijgen

Probeer goed op een rijtje te krijgen welke eisen en wensen jullie hebben. Dan kun je gericht op zoek naar de meest perfecte trouwlocatie. Wil je er ook de ceremonie laten plaatsvinden? Gaat het alleen om de receptie? Hoeveel gasten komen er? Gaat dat passen?

locatie voor je bruiloft
Op zoek naar de ideale locatie voor je bruiloft?

Sfeer

Van welke stijl houden jullie? Heb je een bepaald thema? Misschien past een bepaalde locatie dan wel perfect. Ga altijd eerst even op de plek kijken of je het echt leuk vindt. Je ziet dan meteen hoe het zit met de bereikbaarheid. Het is wel handig als de locatie goed aan te rijden is voor je gasten. Is er ook meer dan voldoende parkeergelegenheid? Heel soms kan dat wel eens een issue zijn. Schrijf al je wensen op een lijstje en check of de locatie die je bezoekt hieraan voldoet.

Muziek

Hoe staat het met de muziek? Mag je je eigen bandje meenemen naar de trouwlocatie? En vraag ook meteen hoe het zit met annuleren. En het aantal gasten? Tot welk moment mag je dat nog aanpassen? Dit is best belangrijk als je een beetje serieus om wilt gaan met je budget. Sommige informatie vind je al direct op de website van trouwlocaties. Meer weten? Lees dan onze blog.

verjaardag op locatie

Een verjaardag of feest in Utrecht vieren met catering

Niemand komt er onderuit, we worden elk jaar weer een jaartje ouder. Je 40e verjaardag is een mooie
verjaardag, het leven begint pas als je 40 jaar oud wordt en wat is er nou mooier dan een groot feest
voor je verjaardag? In de volgende 6 stappen geven we je advies voor het organiseren van een leuk
verjaardagsfeest op locatie met catering in Utrecht.

Stap 1 – Prik een datum

De eerste stap die je moet maken is natuurlijk een datum prikken om er een geweldig feest van te
maken. Het is verstandig om het minimaal een maand van te voren te prikken zodat je alle tijd hebt
om je voor te bereiden.

Stap 2 – Wat voor verjaardagsfeest wordt het?

Je kunt veel verschillende soorten verjaardagsfeestjes organiseren, enkele voorbeelden zijn een
themafeest of een actief feest. Denk er maar eens goed over na voor je een beslissing maakt, maar
vergeet niet het is jouw feest!

Stap 3 – Kies een Locatie

Als je weet wat voor verjaardagsfeest je wilt organiseren moet je over de locatie na gaan denken. Het
mooie is dat je in ieder geval niet alles hoeft op te ruimen en schoon te maken na je verjaardag, dat
heb je al mooi in je zak gestoken. Als je een verjaardagsfeest op locatie geeft moet je met de
volgende dingen rekening houden:

● Buitenlocatie: Buitenlocaties zijn leuk maar als het onverwacht regent of het heel koud is
heb je een alternatief nodig. Zorg bij een buitenlocatie dus altijd voor een alternatief zodat je
feest ten alle tijden door kan gaan.
● Soort verjaardagsfeest: Wil je een actief feest dan heb je een hele andere locatie nodig als
dat je een themafeest wilt organiseren. Zorg dat de locatie bij het feest past in Utrecht.
● Restaurant en andere overdekte locaties: Bespreek van te voren altijd de wensen die je
hebt, het is jouw verjaardag dus kies een locatie waar je wensen gehoord en vervuld worden.
Bespreek het aantal gasten, de versiering, muziek en het eten en drinken. Zet alles
overzichtelijk op papier zodat het voor jou en de eigenaar van de locatie duidelijk is.

Feest vieren
Feest vieren

Stap 4 – Uitnodigingen versturen

Stuur je gasten een uitnodiging wanneer je het feest houdt en vraag of ze van te voren kunnen
vertellen of ze wel of niet kunnen komen. Je zit natuurlijk niet te wachten dat je een locatie hebt
gehuurd voor 50 personen en dat er maar 20 kunnen. Het is dus verstandig om ruim van te voren de
uitnodigingen te versturen zodat je eventueel de datum nog kunt aanpassen.

Stap 5 – Verlanglijstje

Zorg dat je verlanglijstje af is zodra de uitnodigingen de deur uit zijn gegaan. Vanaf het moment dat
mensen de uitnodiging binnen krijgen tot op de laatste paar dagen kun je telefoontjes verwachten met
wat je zou willen hebben. Wat ook een idee is, is om je verlanglijst naar iedereen door te mailen zodat
iedereen via de mail kan bespreken wie wat geeft, zo voorkom je dat je dezelfde cadeaus meerdere
keren krijgt. Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die een origineel cadeau zoeken voor je
verjaardagsfeest, bijvoorbeeld een persoonlijk cadeau of een 40 jaar verjaardag cadeau die niet op je
verlanglijstje staat, daar draagt deze website natuurlijk ook zijn steentje aan bij, want er is niets
leukers dan een origineel cadeau. Je kunt er ook voor kiezen om je verlanglijstje bij je partner of een ander familielid in te leveren zodat zij of hij de telefoontjes voor jouw verlanglijstje kan afhandelen en kan bijhouden wie wat geeft.

Stap 6 – Het is tijd om te feesten!

De laatste stap is natuurlijk feesten! Je hebt alles geregeld en bent er helemaal klaar, trek je
feestkleding aan en ga naar je verjaardagsfeest toe. Wij wensen je een mooi verjaardagsfeest toe en
vergeet niet, “Het leven begint bij 40!”.

voordelen evenementenbureau

Een evenementenbureau weet het beter

Iedereen houdt wel van een leuk feestje, een groot festival of een sportevenement. Heb je er weleens aan gedacht om zelf een evenement te organiseren? Een bandje, een tent met drankjes en een entreeprijs bepalen. Klinkt hartstikke makkelijk toch? Helaas komt er nog een hoop andere dingen bij kijken waar je niet aan hebt gedacht. Een eigen evenement klinkt als een goed idee, maar laat de organisatie liever aan de professionals.

Voordelen van een evenementenbureau

Er zijn wel een aantal redenen te bedenken waarom je zou moeten kiezen voor een evenementenbureau. Zo is ervaring uiteraard erg belangrijk. Iedereen die weleens een feestje heeft georganiseerd weet hoeveel stress dit kan opleveren. En achteraf kom je er achter dat je toch iets cruciaals over het hoofd hebt gezien. Een professioneel bureau heeft al vaker met dit bijltje gehakt en zal veel minder snel een foutje maken. Naast de ervaring zijn er nog een aantal voordelen te noemen:

  • Besparing

Het organiseren van een goed event kost niet alleen een hoop geld, maar ook een hoop tijd. Een evenementenbureau kan je hier goed bij ondersteunen. Alle praktische zaken worden overgenomen, waardoor jij tijd over houdt voor andere zaken. Een evenementenbureau heeft vaak ook connecties in de wereld van events, waardoor ze net iets voordeliger aan spullen kunnen komen.

evenementenbureau inhuren
Waarom zou ik een evenementenbureau inhuren?

  • Veiligheid

Met alle veiligheidseisen waar festivals tegenwoordig aan moeten voldoen is het makkelijk dat ook dit voor je wordt geregeld. Een goed evenementenbureau is op de hoogte van de eisen die worden gesteld en zal ervoor zorgen dat er tijdens jouw event niks fout kan gaan.

  • Objectief

Een goed evenementenbureau zal met een objectieve kijk jouw event beoordelen en bijsturen waar dat nodig is.

Maak er een feestje van!

Eigenlijk is het zonneklaar. Als je een goed event wilt organiseren, is een evenementenbureau een absolute must. Dus huur een goed bureau in en maak er een feestje van!

Binnenkort een verjaardag vieren?

Verjaardag organiseren

Ben je jarig? Dan wordt het tijd om het te vieren. Je verjaardag kun je binnen of buiten vieren, dat ligt een beetje aan het weer. In de winter is het misschien te koud, maar wanneer je richting de zomer gaat is dat wel aan te raden. In dit artikel lees je handige tips voor het organiseren van jouw verjaardagsfeest.

Maak een gastenlijst

Het is altijd het beste om een gastenlijst op te stellen. Want 100 man past wellicht wel in een eengezinswoning, maar niet in een appartement. Het is ook handig om te weten wie er allemaal komen, want dan kun je de hoeveelheid hapjes en drank berekenen en vergeet niet je buren in te lichten, want anders krijg je boze gezichten.

Verstuur zo snel mogelijk de uitnodigingen

Nadat de gastenlijst eenmaal is samengesteld, kan er een datum geprikt worden en kunnen de de uitnodigen verstuurd worden. Een persoonlijke uitnodiging met bijvoorbeeld leuke foto’s van jezelf vinden genodigde vaak er leuk.

Hapjes en drankjes

Je verjaardag organiseer je maar één keer per jaar, dus waarom zou je geen lekkere hapjes en drankjes serveren. Dit hoeft niet hoogstaand te zijn er zijn ook simpele hapjes die erg lekker zijn. Ook kun je zelf hapjes maken. Neem bijvoorbeeld: raps van carpaccio of zalm, augurk met kaas en worst of toastjes.

Binnenkort een verjaardag vieren?
verjaardag vieren

Decoratie en verlichting

Simpele versiering, verlichting en decoratie zorgt voor een leuke sfeer. Dat kunnen bloemen zijn, kaarsjes, kerstverlichting, slingers. Denk creatief na en je komt tot een simpele oplossing.

Dj huren of een afspeellijst maken?

Je kunt natuurlijk geld besparen en een afspeellijst maken. Maar een dj kan toch nog even dat verschil maken van een leuke verjaardag naar een verjaardag om nooit te vergeten. Dat wil je toch! Wil je een DJ verjaardag Psound huren? Klik dan even op de link. Ook voor bruiloften en zakelijke bedrijfsevenementen.

perfecte feestlocatie

Vier tips voor het kiezen van een feestlocatie

Als je een evenement organiseert, zul je veel op je bord hebben, wanneer het aankomt op het nemen van beslissingen. Het kiezen van de juiste plaats is een van de cruciale onderdelen van je evenement, omdat het een enorme impact heeft op de sfeer en verloop van het feest. Het belangrijkste is dat de locatie, datum, cateringopties, begeleiders en vele anderen van grote invloed zijn op de feestlocatie die je selecteert. Keuzestress? Hier zijn vier tips voor het kiezen van de ideale feestlocatie.

De ‘locatie van de locatie’

Toegankelijkheid is van vitaal belang voor je gasten, vooral als je feest voor alle leeftijden is. Het kan namelijk zijn dat sommige feestgangers slechts beperkt mobiel zijn. Je moet dus de beste locatie selecteren, afhankelijk van wie er aanwezig zal zijn. Het kan handig zijn, wanneer het gemakkelijk bereikbaar is met het openbaar vervoer.

De capaciteit

Ruwweg zou je het aantal gasten moeten kunnen schatten dat je verwacht, voordat je een feestlocatie kiest. Dit omvat het kiezen van een plaats die ook het aantal auto’s kan accomoderen, of in ieder geval een parkeerplaats op loopafstand heeft. Houd er rekening mee dat een kleine locatie een ongemakkelijke sfeer creëert. Het hebben van een groot aantal mensen betekent dat je ook aan hun wensen moet voldoen. Je moet prioriteren welke voorzieningen het belangrijkst zijn voor jouw evenement, zodat deze in ruime mate aanwezig zijn voor je bezoekers. Overweeg de toegankelijkheid van ingangen, toiletten, tafels, het podium, de bar en serveerstations. Deze beïnvloeden de flow van een evenement.

feestlocatie kiezen
Kies de perfecte feestlocatie

Techniek en Decor

Veel locaties bevatten een decor of verlichting met extra technieken en effecten. Dit geeft je gast een feestgevoel met een geweldig spectrum van decoratie en diensten. Overweeg dus de eenvoudigste manieren om de aangeboden opties te elimineren door vast te stellen welke sfeer je voor jouw gasten wilt creëren. Je hebt ze meestal namelijk niet allemaal nodig. Moet het evenement professioneel, informeel of privé zijn? Met de juiste technieken en decor weet je altijd de juiste snaar te raken.

Kosten

Hoge kosten van een evenement kunnen onnodige angst veroorzaken, terwijl je daarentegen blij en gelukkig zult zijn als je een goedkope locatie krijgt die aan al je behoeften voldoet. Dus houd rekening met de kosten van een locatie, eventuele extra kosten, inclusief kosten voor het gebruik van de ruimte door verkopers, parkeren, verhuur, het bieden van transport en het afsluiten van een aanvullende verzekering.

 

feest organiseren

Hoe organiseer ik een feest?

Hoera, het is feest! Je hoeft niet in de stress te schieten, want met onderstaande tips organiseer je een grandioos feest. De allerbelangrijkste tip is: begin op tijd! Zeker als je het groots aan wilt pakken, kan tijd je grootste vijand zijn. Kies je voor een kringgesprek voor volwassen met een blokje kaas en een plakje leverworst, dan ben je snel klaar. Maar waarschijnlijk wil jij een feest dat iets spectaculairder is.

  • bedenk een thema
  • bepaal het budget
  • maak de uitnodigingen
  • maak de gastenlijst op
  • kies een locatie
  • bedenk de hapjes
  • kies iets speciaals

De voorbereidingen voor een feest

Vier je het feest thuis, in de tuin, in een garage, in een park of huur je een zaaltje? Jij mag kiezen. Hierna kies je een thema. Als verjaardag thema kun je je geboortejaar kiezen. Vier je een open huis feestje, maak er dan een bouwfeest van. Plak de ramen af met zeil, serveer je hapjes op de overgebleven plavuizen en van een stapel bakstenen bouw je een leuke bar. Voor elk feest kun je een aparte invulling bedenken. Een poolparty, een Spaans feest, etc. Maak de uitnodigingen in de themastijl. Je kunt kiezen voor een kaart of een digitale uitnodiging via een website.

feestelijke tips
Tips voor het organiseren van een feest

Extra feestelijke tips

Natuurlijk heb je iedereen gevraagd aan te geven of ze willen komen. Je weet nu de grote van de gastenlijst. Qua drank moet je rekenen op ongeveer 2-3 drankjes p.p. per uur. Vraag kennissen of hun zoon of dochter de drankjes wilt verzorgen, zodat jij ook een feestelijke avond hebt. Kies je voor catering of maak je de hapjes zelf? Heb je voor een thema gekozen, dan zorg je voor hapjes in die stijl. Laat je thema terugkomen in het servies en in de decoratie. Maak een playlist met passende muziek. Je feest wordt helemaal af als je je gasten verrast met iets speciaals. Denk bijvoorbeeld aan een tafelgoochelaar, een sneltekenaar, fotohokje met fotograaf die iedereen welkom heet en zich met iedereen bemoeit of een DJ.

Hoe organiseer ik een feest? Zo dus!

locatie verjaardag

Verjaardag vieren op locatie

Binnenkort jarig? Dan heb je vast al nagedacht wanneer, waar en met wie je dit wilt vieren. Waarschijnlijk vier je je verjaardag gezellig thuis. Dat is plezierig, maar heb je al gedacht aan het vele werk? Als een verjaardag thuis wordt gevierd, moet je eerst kijken of je genoeg ruimte hebt voor alle gasten. Ook kun je waarschijnlijk niet vol genieten, aangezien je de gastvrouw bent en dus moet zorgen dat iedereen is voorzien van hapjes en drankjes. Denk ook aan het kook- en poetswerk vooraf en het opruimen na het feest.
Is het dan niet veel makkelijker om je verjaardag op locatie te houden? Er zijn ongelofelijk veel feestlocaties verspreid over het hele land. Zo kun je voor een kinderfeestje terecht bij bijvoorbeeld speelboerderijen, pannenkoekrestaurants en speeltuinen. Als volwassene kun je natuurlijk denken aan de kroeg, partyruimtes en restaurants.

verjaardag vieren
Vier je verjaardag op locatie!

De voordelen

Aan het vieren van je verjaardag op locatie zitten een hele hoop voordelen. Zo hoef je je huis van tevoren niet te poetsen en op te ruimen. En natuurlijk hoef je na het feest niets op te ruimen; je kunt thuiskomen en op je gemak nagenieten van een spetterende verjaardag.

Vier je je verjaardag in een horecagelegenheid, dan wordt er ook gezorgd voor eten en drinken. Dat betekent dat je niet voorheen naar de winkel hoeft te gaan om grote hoeveelheden eten en drank in te slaan. En je hoeft ook geen uren in de keuken te staan om alles voor te bereiden.
Op locatie wordt er voor je gezorgd. Je hoeft dus alleen maar de gasten de ontvangen, en de rest wordt voor je gedaan. Je hebt geen verantwoordelijkheid en kunt eindelijk het middelpunt van het feest zijn.

Twijfel niet langer en ga op zoek naar de ideale locatie om jouw verjaardag te vieren.