Blog

Gouden bruiloft

Vier je gouden bruiloft in een feestzaal

Vieren jullie binnenkort jullie gouden bruiloft? Dat moet natuurlijk groots gevierd worden, want dat is unieke gebeurtenis! Het is erg speciaal dat jullie al zo lang samen zijn en daar moet zeker even bij worden stilgestaan.

Gouden bruiloft in feestzaal

Je kan er natuurlijk voor kiezen om deze bijzondere dag te vieren in het bijzijn van jullie familie, gewoon bij jullie thuis. Maar dan lijkt het al snel een verjaardag en dat is het natuurlijk niet. Van deze dag moet iets speciaals gemaakt worden. Als jullie deze dag in een feestzaal kunnen vieren, maakt dat deze dag extra speciaal!

Feestzaal kiezen

In nagenoeg elke woonplaats zijn wel feestzalen te vinden. Het is dan alleen nog een uitdaging om de juiste feestzaal te kiezen. Het is natuurlijk leuk om dezelfde feestzaal te kiezen die jullie ook gebruikt hebben toen jullie gingen trouwen. Maar dan moet deze zaal er uiteraard nog wel beschikbaar zijn. Als dat niet het geval is, is het verstandig om verschillende feestzalen te bezoeken. Het liefst als er een feestje gehouden wordt. Op deze manier kan je zien hoe de sfeer in een zaal is en dat  jullie helpen om een keuze maken.

Feestzaal
Maak een gouden bruiloft extra speciaal door het in een feestzaal te vieren

Genieten tijdens het feest

Als je zelf een feestje thuis geeft, heb je vaak geen tijd om rustig met de gasten te kletsen, want je bent continue aan het zorgen dat iedereen drinken heeft en dat er hapjes gemaakt worden. Je kan dan dus niet echt genieten van jouw feest. Als jij een feestzaal huurt voor jouw gouden bruiloft, dan zal je merken dat je optimaal kunt genieten. Je hoeft namelijk zelf nergens voor te zorgen. Als je de catering laat verzorgen ben je helemaal vrij van welke taken dan ook. De medewerkers van de bediening zorgen ervoor dat al jouw gasten drinken hebben en zij zorgen er ook voor dat zij regelmatig een hapje krijgen. Hier hoef jij je dus niet druk over te maken. Het enige wat jij moet doen, is kletsen met jouw gasten, dansen en vooral genieten van deze bijzondere dag en alle dierbare mensen om jouw heen.

Nog heel veel gelukkige jaren samen toegewenst!

Gezelligheid is belangrijk, dankzij een goede catering is het mogelijk!

Hoe bestel ik een goede catering

Feestjes zijn fun! Iedereen is blij, iedereen vermaakt zich. Er wordt gepraat, gelachen en lekker gegeten en gedronken. Iedereen is ontspannen. Behalve de gastvrouw dan. Die loopt met een verbeten gezicht van de stress heen en weer. Kijkend of iedereen wel genoeg heeft. De gastheer- of vrouw is eigenlijk aan het eind van zijn of haar latijn van alle voorbereidingen, boodschappen en bereiding van de snacks of gerechten. Dat is natuurlijk onzin en dat hoeft niet!

Catering bestellen doe je zo

Heb je een feestje, wil je een etentje geven? Je kunt ook kiezen voor het bestellen van catering. Of je nu een brunch of lunch hebt, een fancy cocktailparty, een walking dinner, een kinderpartijtje of een mooi etentje aan tafel. De heerlijkste hapjes, meest bijzondere gerechten, prachtige taarten, of exotische tapas, voor elke gelegenheid is er wel een geschikte cateraar te vinden als je even rond speurt. En heus, niemand zal zeggen: ”Oh, heb je dat niet zelf gemaakt dan?” Want jij staat super ontspannen te stralen en bent op en top gastvrouw. Jij hebt de tijd om je met je gasten bezig te houden. Catering bestellen is geen teken van luiheid of ‘ik kan het niet’, catering bestellen is slim en verwennerij voor zowel jezelf als je gasten. Nog sterker; je bent een relaxte en leuke gast op je eigen feestje!

Haal gezelligheid in huis met een goede catering

Ik herinner me mijn 50 ste verjaardag nog als de dag van gisteren bijvoorbeeld. Manmanman wat hadden we het allemaal leuk. Er werd gedanst, geflirt, gekletst en genoten. Ik was helemaal in mijn element, terwijl 50 niet niets is. Emotioneel gezien. Alles was geregeld. Hapjes, drankjes, glazen, servies, aankleding, alles! Zelfs de bediening was onder controle, ik had nergens omkijken naar. Bleek dat 2 vriendinnen van mijn dochter voor de cateraar werkten af en toe. Mijn kind nu ook trouwens. En na afloop? Buiten de kater die een 50-jarige nu eenmaal heeft als er te veel bubbels in gaan was er geen katterig gevoel na afloop. Keurig opgeruimd alles. Alsof er niets was gebeurd. Ik wacht geen jaren meer en heb het volgende feestje alweer gepland. Per saldo is het heel betaalbaar ook nog eens. En onbetaalbaar tegelijk!

dj bruiloft

Entertainment op een bruiloft; wat zijn de mogelijkheden?

Natuurlijk wil je dat je bruiloft een onvergetelijke, mooie dag wordt. Je wil dat je het helemaal naar je zin hebt, maar het is ook belangrijk dat je gasten het naar hun zin hebben. Zo voel je je fijner en is het makkelijker om zelf ook te genieten van de dag. Gelukkig zijn er genoeg mogelijkheden voor entertainment op je bruiloft. Je kunt entertainment inzetten op momenten dat je zelf even niet bij je gasten bent, bijvoorbeeld tijdens je fotoshoot. Zo hoef je je fotoshoot niet snel af te maken, maar kun je er rustig de tijd voor nemen. Als je zorgt voor entertainment, kun je namelijk rustig je fotoshoot doen, wetende dat je gasten zich prima vermaken. Maar je kunt er ook voor kiezen om entertainment te regelen op momenten dat je er zelf wel bij bent. Het voordeel hiervan is dat je er zelf ook nog van kunt genieten! In deze blog geven we je een aantal leuke ideeën voor entertainment op je bruiloft.

Photobooth

Een photobooth op een bruiloft is altijd een goede keus. Je gasten kunnen zich hier prima vermaken en het valt eigenlijk altijd goed in de smaak. Je hebt alleen een fotohokje nodig en wat leuke attributen die je gasten kunnen gebruiken als ze op de foto gaan. Denk hierbij aan boa’s, kroontjes, gekke brillen en hoeden. Ook kun je kiezen voor de kartonnen variant op stokjes. Extra leuk is het om hier ook een paar toepasselijke quotes op stokjes aan toe te voegen. De foto’s die in het fotohokje worden gemaakt, worden direct afgedrukt. Je kunt de gasten de foto’s dus bijvoorbeeld laten ophangen aan een touw met knijpertjes. Dit geeft meteen veel sfeer. Ook kun je ervoor kiezen om de gemaakte foto’s na afloop van de dag naar jezelf toe te laten mailen. Zo kun je hier nog even lekker van nagenieten!

dj inhuren
Wil jij een DJ inhuren?

Live artiesten

Ook live artiesten doen het altijd goed op een bruiloft. De mogelijkheden zijn eindeloos, dus er is altijd wel iets wat bij jouw wensen past. Zo kun je bijvoorbeeld een live painter inhuren, die ter plekke een prachtig schilderij maakt. Natuurlijk doen muzikanten het ook altijd erg goed. Kies voor een klassieke harpist of juist zachte, vrolijke jazzmuziek. Ook country, gospel en soul passen perfect bij een bruiloft. Het is maar net waar jullie van houden! Als je het wat grootser wil uitpakken kun je ervoor kiezen om sierlijke dames op stelten te laten rondlopen of een dame met een tafel om haar jurk de hapjes en drankjes te laten serveren. Je gasten zullen hier vast en zeker geamuseerd door raken.

DJ of drive-in show

Op je bruiloft mag ‘s avonds een goede DJ niet ontbreken. Een DJ kan er namelijk voor zorgen dat de dag wordt afgesloten met een spetterend feest. Met de juiste muziek, perfect afgestemd op het publiek, krijgt de DJ iedereen de dansvloer op. Omdat de DJ zo bepalend is voor het feest, is het verstandig om te kiezen voor een ervaren, allround DJ. Wil je een DJ inhuren in Roosendaal? Dan kun je terecht bij Psound.

Een bijzonder trouwfeest organiseren kan een fikse klus zijn

Trouwfeest organiseren

Een trouwfeest organiseren kan al snel erg ingewikkeld en vooral erg duur worden. Daarom lijkt het me handig om jullie enkele tips te geven om kosten te besparen en er toch nog een knallend feestje van te maken.

Budget

Bepaal eerst en vooral een budget. Zonder budget weet je immers niet wat je kunt uitgeven tijdens de organisatie van het feest. Ga samenzitten met je partner en eventueel ook met je ouders of anderen die mee willen betalen. Het is namelijk erg traditioneel dat de ouders het kostuum of de bruidsjurk cadeau geven.

De juiste datum

De dag waarop je trouwt kan veel invloed hebben op de prijs. Een burgerlijk huwelijk is op weekdagen vaak een stuk goedkoper dan in het weekend. Dit geldt ook voor vele feestzalen en eventuele locaties om foto’s te nemen.

De gastenlijst

Durf namen te schrappen van je gastenlijst! Een feestje met diner kan al snel erg duur worden en dus is het aantal genodigden van groot belang. Voel je zeker niet verplicht om erg verre familie uit te nodigen. Ook vrienden die je al erg lange tijd niet meer hebt gezien, hoef je niet uit te nodigen. Al deze personen kun je wel uitnodigen voor een eventuele receptie of dansfeest.

Eten is een belangrijk onderdeel van een trouwfeest

Versiering

Wie een beetje creatief is, kan al snel zelf versiering maken. Denk hierbij aan bloemstukjes, kunstwerkjes om op elke tafel te zetten. Hoe meer je zelf doet bij de organisatie van je trouwfeest, hoe minder geld je moet uitgeven aan zogenaamde experts. Ga gerust eens kijken in tweedehandswinkels of op rommelmarkten. Vaak kun je er voor een zacht prijsje oude vazen, beeldjes of andere antieke stukjes op de kop tikken.

Hopelijk helpen deze tips bij de organisatie van je trouwfeest. Het heeft mijn man en mezelf alvast heel wat kosten bespaard en we hadden toch een superleuk feestje!

Een bruisend vrijgezellenfeest vier je in Utrecht

Als je vriend, vriendin, zus, broer of andere dierbare gaat trouwen is het waanzinnig om een mooie dag te organiseren voorafgaand aan het huwelijk om de aanstaande bruid of bruidegom nog een keer goed in het zonnetje te zetten. Samen vieren jullie met een mooi vrijgezellenfeest dat hij of zij binnenkort aan een nieuw deel van het leven gaat beginnen.

Deze dag moet natuurlijk heel bijzonder worden. Een goede organisatie, een mooie locatie, een passende activiteit en lekker eten en drinken vormen samen een dag om niet snel te vergeten. In Utrecht en omgeving, centraal gelegen in het land, zijn er talloze mogelijkheden voor een actieve, gezellige, creatieve en bruisende dag, avond en nacht.

 

Vrijgezellenfeest vrouwen

Voor de dames is er van alles te doen in en om Utrecht. Trek er met jullie vrijgezellenfeest op uit in deze gezellige stad voor een van de vele creatieve workshops zoals servies of naaktmodel schilderen, graffiti of een workshop Ibiza-tas of -hoed pimpen op een eigen gekozen locatie. Meer actief bezig zijn? Speel een van de vele city games zoals Vijftig tinten grijs, Bridesmaids of Wie is de rat. Volg een workshop paaldansen, bossabal, ga laser gamen of vaar over de grachten. Speel een escaperoom, boerenspellen in de omgeving, maak een lipdub of ga lekker koken met elkaar. Er is van alles te doen in en om Utrecht voor tijdens een leuk vrijgezellenfeest met vrouwen.

 

Vrijgezellenfeest mannen

Ook voor de mannen is het een groot feest om het vrijgezellenfeest in en om Utrecht door te brengen. Een escaperoom, karten, The hangover citygame, een creatieve en smaakvolle kookworkshop, een vaartochtje, pubquiz. Liever lekker actief met archery attack, een survival challenge of bubble voetbal? In en om Utrecht gaan jullie zeker een top vrijgezellenfeest beleven. Bekijk de tips en ideeën voor een actief, gezellig of stoer vrijgezellenfeest voor mannen in Utrecht.

 

Bijzondere feestlocatie Utrecht

Willen jullie daarna dineren of feesten op een bijzondere locatie? Ook dan zijn er vele mogelijkheden voor een gezellige borrel, lunch of een heel heerlijk diner met of zonder entertainment in de vorm van bijvoorbeeld een moordspel, een leuke quiz of een swingend feest. Vind een bijzondere feestlocatie in of in de buurt van Utrecht om jullie bijzondere vrijgezellenfeest in stijl te vieren.

 

Bron: 1001activiteiten.nl

Een feest kan niet zonder een speech!

Of je nu een feestlocatie voor een bruiloft, jubileum of voor een bedrijfsfeest afhuurt, in de meeste gevallen wordt er even tijd vrijgemaakt voor een speech of toespraak. Voor een speech van rond de vijf minuten is enige voorbereiding op zijn plaats. Allereerst moet je de tekst voor je toespraak rondkrijgen en daarna moet je het nog uit je hoofd leren. Voor advies, tips of het schrijven van je speech helpt de website van Speechentoespraak je op weg met een geslaagde voordracht.

Juiste toon en inhoud

Alles draait om de juiste toon en inhoud, waarmee je de aandacht weet vast te houden. Bij een bruiloftsspeech dient de vrolijkheid en feestelijkheid ervan af te spatten. Bij een jubileumspeech moet je de humor juist doseren en is kritiek geven absoluut niet de bedoeling. Een feesttoespraak dient altijd grappig te zijn, waarbij je vooral iemands goede eigenschappen benoemt en het vooral niet teveel over jezelf moet hebben. Ook de indeling van je speech, een goede opening en leuke bruggetjes maken jouw voordracht de moeite waard om naar te luisteren.

Tips voor een toespraak, 10-stappenplan en schrijftips

Ben je bereid de handen uit de mouwen te steken, geeft de informatieve website van Speechentoespraak allerlei richtlijnen om dit tot een goed einde te brengen. Met de pagina ‘Tips voor een toespraak’, ‘Toespraak in 10 stappen’ en met een pagina vol ‘Schrijftips’ kan het haast niet misgaan. Verder wordt iedere soort toespraak nog eens apart besproken en kun je erop nalezen aan welke specifieke eisen een bepaalde speech moet voldoen. Zowel de bruiloftsspeech als de feesttoespraak en de jubileumspeech komen uitgebreid aan bod.

Kies voor een speechschrijver

Heeft u geen tijd, zin of blijft u onzeker over de tekst voor uw speech? Dan kunt u ook kiezen voor een speechschrijver. Door dit compleet uit handen te geven bent u verzekerd van een geslaagde, en vooral ook betaalbare speech, waarmee u gegarandeerd succes zult oogsten. Wanneer u het contactformulier invult, wordt er binnen 24 uur contact met u opgenomen. U krijgt dan een vragenlijst toegezonden, welke u zo nauwkeurig en uitgebreid mogelijk dient te beantwoorden. Naar aanleiding van uw informatie wordt een unieke en op maat geleverde speech geschreven. Mocht er feitelijk iets niet kloppen of hier en daar iets aan de tekst veranderd moeten worden, zal de tekst direct voor u aangepast worden, zonder extra in rekening gebrachte kosten. Direct bellen naar 06-19758999 werkt natuurlijk nog sneller.

http://www.speechentoespraak.nl

Leren Burlesque dansen

Als we praten over burlesque dansen in Amsterdam dan denken de meeste mensen direct aan een uitdagende dansstijl. Niet geheel onterecht trouwens. Bij deze manier van dansen staat verleiding centraal. Niet alleen op het gebied van beweging maar ook gezichtsuitdrukkingen en kleding spelen een belangrijke rol. In het midden van de negentiende eeuw zagen we deze dans steeds vaker. De vrouwen begonnen zich af te zetten tegen de vastgeroeste manier van leven. Vrouwen wilde laten zien dat ook zij rechten hebben. Tegenwoordig zien we deze manier van dansen terug als vermaak. Het is bijvoorbeeld mogelijk om les te nemen samen met je vriendinnen. Gegarandeerd beleven jullie er veel plezier en lol aan! Er zal genoeg gelachen worden. Jezelf helemaal laten gaan is helemaal niet raar tijdens deze dans.

Waaraan herken je burlesque dansen?

Burlesque is sexy, uitdagend en soms zelfs een tikkeltje ordinair! Vermaak staat voorop. Sensuele blikken en wiegen met de heupen, het hoort er allemaal bij. Tevens zien we dan bij deze manier van dansen speciale kleding wordt gedragen. Pruiken, waaiers en veren, het kan allemaal. Fel gekleurde make-up mag uiteraard niet ontbreken. Er verleidelijk en zelfs een beetje ordinair uitzien is helemaal niet raar. Veel mensen denken bij deze dansstijl aan de Moulin Rouge in Parijs. De combinatie van burlesque en de Moulin Rouge past zeer goed bij elkaar. Dansen en verleiden, dat is op en top burlesque.

Leren burlesque dansen

Als je op internet kijkt vind je zeker genoeg informatie over deze manier van dansen terug. Wellicht kun je eens wat filmpjes bekijken zodat je er een beter beeld bij krijgt. Je zou ook direct zelf aan de slag kunnen gaan. Een cursus volgen bij Release Academy is erg leuk. Ook een workshop met vriendinnen is zeker een aanrader. Steeds vaker zien we groepen die een workshop volgen tijdens bijvoorbeeld een vrijgezellenfeest! Dof jezelf helemaal op. Sexy en uitdagend, het mag allemaal. Ga aan de slag met make-up en ga helemaal los. Bij burlesque is niets raar. Het is ook leuk om het eens met je collega’s te doen! Zo zie je de mensen waarmee je werkt eens op een hele andere manier en leer je elkaar beter kennen. Tevens hebben jullie nog maandenlang hilarische gespreksstof voor tijdens de koffiepauze. Gooi en schaamte van je af en toon je ware zelf. Ga helemaal los tijdens het burlesque dansen. Wellicht heb je een nieuwe hobby gevonden als je er eenmaal mee begint…

Feestzaal huren voor een onvergetelijke avond

Feestzaal
Er zijn veel redenen om een feestzaal in Breda af te huren. Denk daarbij aan gelegenheden zoals een bruiloft, verjaardag, jubileum, reünie of een bedrijfsuitje. Wat de reden ook is, het belangrijkste is dat de locatie, ruimte, service en bediening en het budget allemaal kloppen. Je wilt dat jouw gasten een onvergetelijke dag/avond hebben en dat er nog lang positief over wordt nagepraat. Je wilt dat iedereen het naar zijn zin heeft, maar wilt ook een betaalbare prijs in een sfeervolle zaal. Geen probleem, tegenwoordig hebben feestzalen verschillende arrangementen voor speciale thema avonden. Zaalverhuurders denken graag met je mee en zetten jouw wensen voorop!

Live muziek, catering en drankjes
Doordat zaalverhuurders al veel feesten voorbij hebben zien komen, weten ze door jarenlange ervaring wat de meeste mensen zoeken. Een feestzaal moet allereerst sfeer uitstralen. Een volledig feestarrangement, waar alles tot in de puntjes wordt verzorgd is bijvoorbeeld:

  • Diner, catering of een buffet
  • Zaalversiering
  • Bediening
  • Live muziek
  • Drank
  • Fingerfood hapjes
  • Fotograaf
  • Ruime parkeergelegenheid
  • Wifi

Ja woord geven in een feestzaal
De locatie van een feestzaal is een van de belangrijkste redenen, waarom mensen per se die zaal willen afhuren. Denk hierbij aan een historisch of romantisch kasteel, wat voor een bruiloft ideaal is. Je viert je feest op een bijzondere authentieke locatie, waar iedere gast zich waant in een ouderwetse setting, maar met de moderne en professionele faciliteiten van nu. Geluidsinstallatie, lichtset, krachtstroom en wifi, zullen niet ontbreken op een unieke feestlocatie. Er kan bij diverse feestzalen ook getrouwd worden, een trouwambtenaar zal dan aanwezig zijn om het echtpaar te trouwen. Een zorgeloze compleet verzorgde huwelijksdag en avond kan in veel gevallen door eventueel een weddingplanner geregeld worden. Het maakt niet zoveel uit of je met een selecte groep van 15 personen of met een grote groep van 200 tot soms wel 1000 man een feestzaal wilt afhuren. Er zijn veel mogelijkheden waarbij de klant en zijn wensen voorop staan.

Een persoonlijk feest op maat
Dat een feest geweldig en geslaagd hoort te zijn, begint meestal al aan de persoonlijke benadering van een zaalverhuurder toe. Zij bieden de meest uiteenlopende en uitgebreide feestpakketten aan. Hou je het liever wat rustiger en wil je zelf voor muziek of hapjes en drank zorgen? Dan is dat soms ook een optie, en huur je alleen de zaal. Let er wel op als er geen bediening bij zit dat de zaal ook weer netjes opgeruimd en schoongemaakt achtergelaten wordt. Voor iedereen is er wel een gepaste feestzaal op maat!

Hoe vind ik een leuke feestlocatie?

Gaat u binnenkort een feest geven? Dan is het moeilijk om een leuke feestlocatie te vinden. Dit komt doordat er veel aanbod is en er veel verschillende feestlocaties zijn. Hierdoor is het voor veel mensen erg lastig om een leuke feestlocatie te vinden. In dit artikel geven wij u een aantal tips over hoe u het makkelijkst een leuke feestlocatie kunt boeken. Daarbij geven we u ook een tip om het betaalbaar te houden. Geeft u binnenkort een feest? Lees dan snel verder!

Waar moet u op letten bij het zoeken naar een feestlocatie?

Allereerst is het goed om de plaats te bepalen waar u een feestlocatie wilt gaan huren. Dit zoekt een stuk makkelijker. Daarna is het goed om een wensenlijstje op te stellen. Wat mag er zeker niet ontbreken en wat vindt u belangrijk? Dit zijn vragen die u zichzelf in eerste instantie moet stellen. Als u een feestlocatie heeft gevonden, neem dan contact op met de eigenaar van de feestlocatie. Vraag een offerte aan en stel direct al uw vragen. Ons advies is om dit bij meerdere feestlocaties te doen. Zo kunt u deze met elkaar vergelijken en uiteindelijk de juiste kiezen. Het is overigens goed om na te vragen bij een feestlocatie wat wel en niet mag. Mag u bijvoorbeeld de locatie versieren? En mag u catering inhuren? Dit zijn belangrijke punten die u vooraf moet afstemmen met de eigenaar van de feestlocatie. Zo komt u niet achteraf voor verrassingen te staan.

Maak er een knallend feest van!

Gaat u een feestlocatie huren? Maak dan gebruik van onze tips en zorg ervoor dat u een feest organiseert wat u nooit meer zal vergeten. Zorg ervoor dat u secuur te werk gaat, zo voorkomt u dat er problemen optreden tijdens het feest.

Een perfecte trouwlocatie in Brabant

Als u gaat trouwen, wilt u uiteraard de perfecte trouw- en feestlocatie, voor de grote dag. In Breda is een groot aanbod aan mooie en bijzondere locaties om uw trouwdag een dag om nooit te vergeten te maken. Hieronder worden een paar van deze locaties besproken.

Landgoed Wolfslaar
Aan de rand van Breda ligt Landgoed Wolfslaar, in een aangelegd ecologisch park.
U kunt de hele dag hier doorbrengen. Van de huwelijksvoltrekking, tot aan de feestavond.
Als u een authentieke bruiloft wilt, dan is dit de perfecte bruiloft locatie in Breda. Het landgoed staat in een omgeving met struikgewas en oude bomen. De salons kunnen helemaal ingericht worden naar eigen wens. U kunt ook uw fotoreportage in deze prachtige omgeving laten schieten.

Korenmolen De Hoop
Korenmolen De Hoop realiseerd al 25 jaar bruiloften. Zij kregen in 2007 een officieel predicaat “Trouwlocatie” van Breda. Houdt u van een landelijke sfeer, dan bent u hier op de goede plek. Alles wordt voor u tot in de puntjes verzorgd. De aankleding, de muziek, een heerlijk diner met gerechten uit eigen keuken en nog veel meer.

Witte Kerkje Terheijden
Wilt u een huwelijk in een kleinschalig en intieme kerk dan kan dit in, Witte Kerkje Terheijden. U kunt kiezen voor een burgelijk huwelijk of voor een kerkelijke inzegening.
Er wordt een rode loper uitgelegd en de vlag kan gehezen worden. Het kerkje kan worden ingericht naar uw wens. Kies voor mooie bloemen en muziek. Of wilt u misschien orgelspel, dan kan dit ook. Er is zelfs de mogelijkheid om duiven uit te laten vliegen. Bij mooi weer kunnen de gasten ook buiten aan statafels genieten van hun drankje.

Oude Kerk Dongen
Oude kerk Dongen is de perfecte locatie voor een burgelijk huwelijk. Het is een prachtige ruïne en straalt historie uit. De kerk kan worden uitgelicht in de kleuren van jullie huwelijk. U kun zowel binnen als buiten dineren op de prachtige binnenplaats.